Siirry pääsisältöön

Mäkin kokeilin doodlettaa ;)

Koukussa kortteihin haasteessa on luonnos, jonka mukaan olen korttini tehnyt :) Jäbä on väritetty Promarkereilla. *** Theme in Koukussa kortteihin challenge is sketch, I made this card based on it :) I coloured this dude with Promarkers.

Kommentit

Katukettu sanoi…
Veikeä heppu!!! Tää saa hymyn huulille! Tosi kiva kortti!
Paulette sanoi…
Johan on vekkuli otus! Ihana kortti!
Anonyymi sanoi…
Mainio tapaus! Ja kiva kortti!
Voi, kyllä ne doodlet taitaa joutua minunkin ostoskoriini lähiaikoina :)
Katjuska sanoi…
Wau, tosi upea kortti.
Mainio piristysruiske!
Toukoleeni sanoi…
Nää doodlet on kyllä veikeitä =)