Reissuvihko pojalle syyskuuta 30, 2010 Tällaisen tein pojalle reissuvihkoksi, kun soitonopettaja sanoi, että tavan marketista tavisvihko. Tältä näyttää meidän marketin vihkot ;) *** I made this for my son. This is his notebook, just normal notebook inside and tuned on outside ;) Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Tunnisteet Magnolia Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Kommentit Pöydän kulmalla näpertelijä sanoi… Vau! Tämä on aivan mielettömän upea. Ei meidän marketista tällaisia saa :-) Lumituulia sanoi… Fiksu vihko. Hieno onnistunut kokonaisuus. Voi olla että joku muukin haluaa tällaisen vihkon =) Unknown sanoi… Minä mietin että ei nuo valkeet pylpyrät oikein sovi toho, mutta siinä lieneekin nimi? Katukettu sanoi… *reps* ei muuten joka pojalla tuollasta vihkoa ole!!! =) mahtava! AN sanoi… kyllä on hieno--kelpaa tuollaista kannella-- Hanne (korttitehdas) sanoi… Onpas upeita teidän suunnalla noi tavisvihkot ;D meiju151 sanoi… Vau! Makee tavisvihko! Ei täällä ole tämmösiä tavisvihkoja! :) Jeenni sanoi… No, mutta...jopas teidän marketista saa mageita vihkoja! :o) liisax sanoi… Vitsi!! Mä tahdon tänne meiän kulmille kans semmosen marketin mistä saa noin makeita vihkoja!!! :D
Kommentit