Siirry pääsisältöön

Reissuvihko pojalle


Tällaisen tein pojalle reissuvihkoksi, kun soitonopettaja sanoi, että tavan marketista tavisvihko. Tältä näyttää meidän marketin vihkot ;) *** I made this for my son. This is his notebook, just normal notebook inside and tuned on outside ;)

Kommentit

Vau! Tämä on aivan mielettömän upea. Ei meidän marketista tällaisia saa :-)
Lumituulia sanoi…
Fiksu vihko. Hieno onnistunut kokonaisuus. Voi olla että joku muukin haluaa tällaisen vihkon =)
Unknown sanoi…
Minä mietin että ei nuo valkeet pylpyrät oikein sovi toho, mutta siinä lieneekin nimi?
Katukettu sanoi…
*reps* ei muuten joka pojalla tuollasta vihkoa ole!!! =) mahtava!
AN sanoi…
kyllä on hieno--kelpaa tuollaista kannella--
Onpas upeita teidän suunnalla noi tavisvihkot ;D
meiju151 sanoi…
Vau! Makee tavisvihko! Ei täällä ole tämmösiä tavisvihkoja! :)
Jeenni sanoi…
No, mutta...jopas teidän marketista saa mageita vihkoja! :o)
liisax sanoi…
Vitsi!! Mä tahdon tänne meiän kulmille kans semmosen marketin mistä saa noin makeita vihkoja!!! :D