Siirry pääsisältöön

P*skarteluhaaste #62 - Bingo


Mun suora P*skiksessa on: vihreä, kulta, haaraniitti (kertaa neljä ;) *** My P*skis line is green, gold and brad(s) 

Värittelin sieltä täältä H2O väreillä, ja voih, ei ihan onnistunut, mutta ihana hohde niistä tulee :) Glimmer mistiäkin piti suihkia... Ja tietysti glossyä :D *** I coloured with H2O colours, I didn't manage to get good results, but I love the shining finish :) There is some glimmer mist and glossy, of course :D

Kommentit

Ihana tyylikäs ja kaunis kortti!
Kirsi sanoi…
Tämä hiirulainen jaksaa aina ilahduttaa. Oletpas taas hurjan kauniisti värittänyt.

Kiva kun otit osaa namusen jakoon, peukut pystyyn arpaonnelle.
Hilkka sanoi…
Oi tämä on ihanan herkullinen kortti:))
Marika sanoi…
Niin kaunis! Ja mikä hohde :)
Merkkari sanoi…
Yksinkertaisen tyylikäs kortti ja tuo Henry on kyllä niin suloinen :)
ninarsku sanoi…
suloinen! tuo hiirulainen on niin söpö..
Vau! Tämä on aivan mielettömän upea! Itse koen vaikeaksi käyttää kultaa korteissa, mutta korttisi on niin hieno, että ehkä rohkenen kokeilla itsekin.
Katukettu sanoi…
Todella suloinen joulukortti! Mie eilen kattelin omaa bingoriviä ja mietin samaa, minkä sie olit valinnu :D joulukortilla ku meinasin osallistua...mut tiedä sitten, et kerkeenkö mukaan ;) ei lähellekään valmista oo siis vielä =)
Jolanda sanoi…
ihana hiirulainen luistelee kauniin yksinkertaisessa kortissa. ;)
Ansu sanoi…
Kaunis kortti! Ihanan yksinkertainen kortti johon kulta tuo sen säväyksen. :)
Anonyymi sanoi…
Erittäin kaunis kortti<3Mukavaa loppuviikkoa!
Viipula sanoi…
M A G E E !
Tää on niin hieno, yksinkertainen on kaunista!
Eldanka sanoi…
Kaunis ja selkeä kortti! Tuo teksti on tosi upea! Hienosti kimaltaa koko kortti :)
Piia T sanoi…
Ai ei muka oo onnistunu??? Täähän on tosi upea ja väritykset taas niin kauniit <3 Mielettömän hieno kortti :)