Cuttiksella kohokuvioitu kultakartonki ja muutama timangi... Siinä se on :) *** Embossed in CuttleBug's embossing folder and few diamond... That's it :)
Oot sie ollut ahkerana taas - vaikka kuin monta korttia taas viime käynnin jälkeen :) Tämäkin niin tyylikäs taas yksinkertaisuudessaan et hallitset kyllä hyvin tuollaisen "less is more" -tekniikan :D Inspistä korttipajan viikonloppuun :D
Kommentit
Thank you for joining us at CCT! :)
Hugs, Vanja