Siirry pääsisältöön

Kultainen kuusi


Cuttiksella kohokuvioitu kultakartonki ja muutama timangi... Siinä se on :) *** Embossed in CuttleBug's embossing folder and few diamond... That's it :)

Cute Card Thursday

Kommentit

Piia T sanoi…
Oot sie ollut ahkerana taas - vaikka kuin monta korttia taas viime käynnin jälkeen :) Tämäkin niin tyylikäs taas yksinkertaisuudessaan et hallitset kyllä hyvin tuollaisen "less is more" -tekniikan :D Inspistä korttipajan viikonloppuun :D
meiju151 sanoi…
Tyylikäs kortti!
Ritva_47 sanoi…
Kaunis ja tyylikäs kortti kaikessa yksinkertaisuudessaan. Jopa ylellinen mielikuva tulee minulle tästä kortista.
Apris sanoi…
Todella kaunis ja tyylikäs joulukortti.
Vanja sanoi…
Beautiful card! I love the tree.
Thank you for joining us at CCT! :)

Hugs, Vanja