Siirry pääsisältöön

Punasävyistä välillä


Minusta tämä on jotenkin perinteinen... en kyllä tiiä miks :) Tätä tehdessä oksalävistin sanoi työsopimuksen irti, kaikki osat erillään ja levällään pitkin huonetta... ja silloin otti pattiin!! Mutta nyt olen jo päässyt sen yli :) *** I think this is traditional some how... but I don't know why :) When I was doing this my pine punch broke down, all parts all over the room... Then I was pissed off!! But now I'm over it :)

Kommentit

AN sanoi…
No voi että-harmi-kaunis lävistin--
kortti on kaunis -tyylikäs ja yksinkertainen-tykkään kovasti--
No kun tässä on perinteikkäät värit. Ihana kortti.
Katukettu sanoi…
Tosi kaunis kortti! Toivottavasti sait lävistimen takas kasaan... =)