Siirry pääsisältöön

Sinellin DT-kortti vol2


Tämä kortti on tehty Sinellin matskuilla :) *** I used Sinelli's material on this card :)

Stickles
Puukoriste/sydän
Nauhat
Korttipohja
Distress ink
Paperi
Joulupukki tarra

Kommentit

Ritva_47 sanoi…
Voikos jouluisempi enää olla! Ihana, perinteinen kortti:
Apris sanoi…
Kaunis, perinteitä henkivä joulukortti.
Merkkari sanoi…
Ihanan nostalginen kuva. Suloinen korttikin :)
Ihanan tunnelmallinen ja perinteinen joulukortti.
Jeenni sanoi…
Todella kaunis ja erittäin jouluinen kortti! Tykkään!!!
Kirsi sanoi…
Tämä on tosi kaunis ja kiva kortti. Tunnelma on kohdallaan ja sydän paikallaan tässä kortissa :)
tosi ihana jouluinen kortti! niin raikas ja kaunis!