Siirry pääsisältöön

P*skarteluhaaste #73 - Pyöreät muodot


Palloja P*skikseen ;) *** Circles for P*skarteluhaaste ;)


Pikku pallukka: grunge paprua, mustetta, kimalleliimaa ja glossyä
Isompi pallukka: grunge paprua, punaista mustetta, kimalleliimaa, glossyä. Nuo pari päällimmäistä kerrosta revin pois ja lisäsin ruskeaa mustetta sekä kimallemaalia.
pahvi: kimallemaalia *** Small circle: grunge paper, ink, glitter glue and glossy
Bigger one: grunge paper, red ink, glitter glue, glossy. These two topmost layers I tore off and inked it with brown ink and then I painted it with glitter paint
fluting: glitter paint 



 Kuviopaperin reunoilla kirkasta kohojauhetta musteen päällä... näyttää jäiseltä :) *** Edges of patterned paper there is some clear embossing powder and brown ink.

Kommentit

liisax sanoi…
Voi pallukka! Tää on aivan ihana!! Toi kirkas embossaus tuolla reunassa on tosi kivan näkönen, en ois kyllä tajunnu et noinkin voi tehä.. x)
Katukettu sanoi…
Liisax vei sanat suustani! :D
Tää on tosi mahtava!!!
Vau! Ihanat värit ja kivoja tekniikoita.
Tiituli sanoi…
Todella upea ja tyylikäs kokonaisuus!!!
Lilli sanoi…
On kyllä tosi upea kortti!! Ihanan kolmiuloitteinenkin vielä :)

-Lilli-
Maaret sanoi…
IHANA ja niin sopivasti erilainen:)
Katjuska sanoi…
hieno!
Tosi upeasti toteutettu kokonaisuus:)
Milla sanoi…
Vau! Voiko tässä muuta sanoa kuin... vau! :)
Rymyrinsessa sanoi…
Kiva idea, jotain tuon suuntasta vois joskus kokeilla...
Niinu sanoi…
Hauska kortti!
Tykkään kovasti tuosta kerroksellisuudesta ja kuultopaperin&tekstin yhdistelmästä:)
Erilainen,mutta aivan mahtavan upea kortti!
Marjut sanoi…
Tyylikäs kortti.
Maiju sanoi…
Onpas hauska tämä sinun korttisi! Ihania koristeita olet tähän tehnyt!