Siirry pääsisältöön

Magnoliahaaste #46 - Kaikki reunat ressattu


Ressaten tai repien, minä revin kaikki reunat ja mustetin sitten keltaisella ja ruskealla. Hepo on väritetty taas niillä roomarkkereilla :D *** Distressing and tearing, I tore some paper and cardstock and after that I inked them with yellow and brown inks. Promarkers were my colouring tools, again :D


Kommentit

Kaija sanoi…
Kaunis,rauhaa huokuva!
Niina sanoi…
Ihanainen kortti. Kiva kuva ja kauniin pehmeät värit.
Lilli sanoi…
Yksinkertainen ja todella suloinen ^^

-Lilli-
Ansku sanoi…
Hieno kortti!On kyllä upeat nuo revityt reunat,antavat kivasti ilmettä kortille.Ja hepohan on mitä suloisin:)
pipertäjä sanoi…
Kivan simppeli ja ihanan herkkä kortti!
Jeenni sanoi…
Suloinen kortti!!! Nuo piskuiset timantit taustapaperin kukkien keskustoina on tosi ihana idis ja sopivat leimakuvan pisteisiin mukavasti!!! Tosi kiva kokonaisuus!!!
Tuija sanoi…
Ihana ponikortti.