Siirry pääsisältöön

Magnoliahaaste #104 - Luonnos

Magnoliahaasteen luonnoksen mukaan tehty kortti on väritetty distress inkeillä. *** This card is made based on Magnoliahaaste's sketch and coloured with distress inks.

Kommentit

AnniK sanoi…
Kaunis kortti, ihana toi perhonen.
Hilkka sanoi…
Wau!! Tää on magee:))
Maria K sanoi…
ihana toteutus,rauhallisen pirteä ;)!suloisia kukkia!
Sande sanoi…
Todella kaunis perhonen ja ihanat värit!
TaijuS sanoi…
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
TaijuS sanoi…
Simppelin kaunis kortti ihanasta perhosesta kauniissa väreissä!
Pipari sanoi…
Siis tää on ihana. <3 Sopii annettavaksi niin moneen tarkoitukseen.
Jeenni sanoi…
Kaunis kortti, ihanissa väreissä!!! Tykkään myös tosi paljon noista kukista!!