Siirry pääsisältöön

Poikavauvalle jälleen ;)


Viimeinen vauvakortti tällä erää esittelyssä... Seuraavaksi esittelyyn tullenee sitten opettajille menneet kortit ja  samalla kerron mitä muistamisiksi meni ;) *** The last card for baby... Next few days I maybe show you cards for teachers and what our children made for them ;)

Kommentit

AnniK sanoi…
Ihana kortti. Mistä olet hankkinut tuon leiman?
Apris sanoi…
Ihastuttava kortti. Kauniit hempeät sävyt.
Sande sanoi…
Aivan ihana kortti ilman mitään turhaa. Kauniin yksinkertainen. Tykkään!
TaijuS sanoi…
Ihana vauvakortti!! Tuo leima on tosi suloinen ja koristukset niin sopivia ja paikallaan!!
Henna sanoi…
On kyllä söpö! Hienosti olet pitänyt kortin simppelinä, jossa on tarkkaan harkitut yksityiskohdat ja värit kohdallaan :)