Siirry pääsisältöön

Vauvakortti-rintamalla jatketaan :)


Lauantaina tuli todettua, että vauvakorteista on selkeä puute... Nyt on muutama tehty ja kaik' on män'... Näitä ehkä pitäisi tehdä vielä lisääkin, yks taitaa vielä odotella postausta :) Kaikista en kuvaa edes muistanut ottaa, mutta signeerata sentään muistin ;) *** On saturday I noticed that I haven't made card for babies for long time... I made some then and now they're gone... Maybe I'll make more cards for babies, but now one of I made saturday waits to be posted :) I forgot to take pictures of all of them, but at least I remembered to sign them ;)


Kommentit

Katjuska sanoi…
Tosi sulkku!
Tämä leima on yksi ihanimmista vauvaleimoista:)
SannaS sanoi…
IHQ!! Niiiin söötti! =)
Ansku sanoi…
Voi kun söpönen vauvakortti!Oikein lutunen:)
Marika sanoi…
Suloisen söpö kortti!
Yksinkertaisen suloinen...
Maisku sanoi…
Söpönen:) Ihanasti väritetty:)
Voi kun tämä on söpönen. Kivasti olet laittanut tekstin kaarelle leimakuvaa reunustamaan.
PäiviR sanoi…
Yksinkertaisen kaunis kortti. Ihanat värit!
Anonyymi sanoi…
Niin söötti!!!Tykkään taas!!!