P*skiksessa pyydetään laittamaan korttiin korkeintaan neljä koristetta, minulla tässä onkin vain kolme. *** At the P*skarteluhaaste they ask us to make a card with four embellishments, max four I mean, I got only three embellishments here.
Oi tämä on kaunis:))Minusta tuntuu että olet itse värjännyt nuo kukkien reunat....tai sitt olen vääräs!!! Ne ovat nim. tosi kauniit--siis kukkaset kuten myös reunat...hih:))
Kommentit