Siirry pääsisältöön

P*skarteluhaaste #66


P*skiksessa pyydetään laittamaan korttiin korkeintaan neljä koristetta, minulla tässä onkin vain kolme. *** At the P*skarteluhaaste they ask us to make a card with four embellishments, max four I mean, I got only three embellishments here.

Kommentit

Rymyrinsessa sanoi…
ihanat nuo kukat , olivatko punasävyisiä vai värjäsitkö itse?
Kaunis kortti - kivasti olet käyttänyt aaltopahvia.
Pitsihame sanoi…
Kaunis kortti raikkaine väreineen!!!
Kaisa sanoi…
Ihana ja erilainen kortti!
Hilkka sanoi…
Oi tämä on kaunis:))Minusta tuntuu että olet itse värjännyt nuo kukkien reunat....tai sitt olen vääräs!!! Ne ovat nim. tosi kauniit--siis kukkaset kuten myös reunat...hih:))
-maiju- sanoi…
Tykkään taästä tosi paljon. Kaunis ja yksinkertaisen tyylikäs.