Jehkotar CardChallenge #80 lokakuuta 23, 2009 Pari luistelee tämän viikon JCChen *** This couple skates to this week's JCCVäritin inktenseillä ja distress inkeillä *** Coloured with inktenses and distress inks Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Tunnisteet Jehkotar CardChallenge Kaikki kortit Magnolia Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Kommentit Kahvinpapu sanoi… Suloinen leimakuva!Hurjan kauniin ja talvisen kortin olet siitä tehnyt, tykkään ihan kaikesta tässä!:) Ritu sanoi… Sini-ruskeat sävyt ovat aivan ihanat ja koko kortti talvisen kaunis. Eldanka sanoi… Tosi hienosti väritetty kortti ja muutenkin yhteensopivat ja kauniit värit! Maisku sanoi… Voi miten kaunis! Itse en näe tuota kuvaa muuna kuin hää-, kihla-, tms korttina, mutta hyvinhän tämä joulukortiksikin taipuu:) Armiida sanoi… Tosi kaunis kortti. Ihana kuva ja sininen kukkakoriste. Pöydän kulmalla näpertelijä sanoi… Upeasti väritetty leimakuva ja kaunis kokonaisuus. Kiitos kun osallistuit luonnoshaasteeseeni. Jenni sanoi… Voi kuinka ihana leimakuva!! Kaunis on korttikin! Tahtoisitko antaa vinkkiä, mistä tuollaisen leimasimen voisi itselleen hankkia? :) Tiinanen sanoi… Upeasti väritetty kuva ja hieno kokonaisuus muutenkin. Jaana M / My life sanoi… Onpa ihana kortti taas! Kiva leimakuva ja nätin värinen teksti yläkulmassa. Ritva sanoi… Onpa ihana leimakuva, sehän käy ihan mihin vaan...nätit kukkat ja lehdet ja taustat, kiva kortti! Maaret sanoi… Aivan tajuttoman hyvä leimakuvan väritys, muutenkin kortti loistavasti kasattu ihanuus:) Niina sanoi… Soma kortti. Nätit värit ja koristeet. Kauniisti väritetty kuva. Hilkka sanoi… Upea väritys leimakuvassa:) Jotenkin tykkään näistä luistelijoista, hyvin koottu kortti...kaunista katseltavaa:)) minde sanoi… Upeesti väritetty! Tosi kaunis kortti. Ja tosiaan tota taustapaprua voi käyttää talviaiheissakin...jääny käyttö aika vähälle... Carkki sanoi… Kaunis kokonaisuus, tykkään tästä valtavasti. Leimakuvan väritys on aivan huippu !
Kommentit
Hurjan kauniin ja talvisen kortin olet siitä tehnyt, tykkään ihan kaikesta tässä!:)