keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Pääsitte yllättämään :)

Kortteilutauon (lue: pikaisia kortteja vain kerinnyt tekemään:) aikana minulle on tullut tällaisia ilontuojia :)

Iloa minulle ovat tuottaneet nämä taitavat ja ihanat blogisiskot: Viipula, Katukettu, Niina, Marge, Carola, Paulette, Sande, PäiviR sekä Jaana ja nyt myös Minni

Kiitos kovasti teille, jotka olette minua muistaneet!!

Muut touhut pitävät minut kiireisenä vielä jonkin aikaa, mutta muistattehan, että hyvää kannattaa aina odottaa ;) winkwink :D


2 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Susa. Eipäs ole mulla ollut mitään tekemistä tämän viikkoisen haasteen kanssa, olen samalla viivalla osallistujienkin kanssa:) Ihan sattumaa oli, että lempparivärejäni tällä kertaa pyydettiin :):):) Sä olet ihan "mahdoton". Kortteja odotellessa, hyvää päivän jatkoa, täällä etelässä pidetään sadetta.....

Paulette kirjoitti...

Susa, kiitos kauniista sanoistasi blogissani! Ihanaa, nyt mulla vihdoin on sisko (blogisisko), biologista siskoa kun ei ole ilmestynyt, vaikka aina olen sitä toivonut... Kiitos!