keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Joulutähtiä

Joulutähdet on minun joulukukka, joskaan minulla ei ikinä ole yhtään sellaista ollut... Siis en oo kukkaihminen :) *** Poisettias are my fav christmas flowers, only I haven't had any of these before (or after ;)... cause I'm not a flower type of person :)

distress ink: fired brick, vintage photo, 
pumice stone, peeled paint
vesisäiliösivellin/h2o brush
musteenlevitin/ink applicator
juuttinaru/jute twine
kohotarrapalat/3D tape
stickles kimalleliima/glitter glue
glossy accent (liimana/glue)

6 kommenttia:

Pöydän kulmalla näpertelijä kirjoitti...

Kaunis! Ihanasti väritetty leimakuva.

Riina kirjoitti...

Tää on niin kaunis. Minultakin löytyy tämä leimasin - ja yllätys yllätys - en ole tänä vuonna saanut yhtää korttia tällä tehtyä. Olisi kyllä pitänyt, koska joulutähti on myös minun suosikki joulukukkani :)

Leikkaan Mervi kirjoitti...

Aivan huima väritys, upea kortti.
Ei minun suosikkikukka, mutta muutaman kortin tein tuolla leimalla.
Hyvää Joulua;-))m

bissecat kirjoitti...

Mahtava väritys ja kiva sommittelu taiustapaperit ihania.
Hyvää joulua!

Katukettu kirjoitti...

Mie taas oon hyasintti-ihminen :D Mutta jos tuosta siun kortista kuitenkin puhutaan, niin se on kyllä AIVAN MAHTAVA! Upeat valinnat papruissa ja kauniisti väritetty leimakuva. Kortin kyllä kruunaa tuo lanka!!!! =)

Ritva kirjoitti...

Onpa ihastuttava ja mikä väritys!

Oikein tunnelmallista joulunaikaa,
satujen, tonttujen, enkelten taikaa...