Siirry pääsisältöön

Vintage-enkelit vol4 ja viimeinen ;)


Vihreää *** Green

goosebumps - texture spray shimmer
musteenlevitin/ink applicator
distress ink -  crushed olive
kirkas kohojauhe/clear embossing powder
versamark
distress krakleerausmaali/crackle paint picket fence
cuttlebug
timpan tagistanssi(kehykset)/tim holtz' tag die(frames)
magnolia koukurastanssi/swirl die
impression obsession taustaleimasin/background stamp
taustapaperi Taika-paperi
Piian tekemästä kollaasiarkista kuva, 
jota saa Koukussa kortteihin sivustolta :)



Kommentit

khrestel sanoi…
Tämä on oikeastaan minun lempparini tästä sarjasta vaikka onkin vähiten "joulun värinen". Aivan ihana tausta!
Katukettu sanoi…
UPEA! Ihana kokonaisuus!
Mut edellinen on silti miun suosikki! Pelkäsinkin, että ootko sie voinu enää siitä laittaa paremmaks ;)
Ihanat värit ja upeat koristeet!
Maarit sanoi…
Oikein kaunis kortti väreineen. Hyvää itsenäisyyspäivää.
TaijuS sanoi…
Sitä taikaa on tässä kortissakin! Hurmaava!
Eleonora sanoi…
Kylläpä sopii kauniisti tämä vihreä tähän!!