Siirry pääsisältöön

P*skarteluhaaste #81 - Jotain itse piirrettyä


P*skiksessa piirrellään tällä kertaa ja tässä mun raapustelut :) Siis kortti on semmonen ikkunasyvennyskortti, jonka syvennyksessä nuo kieputetut jutskat on. *** Theme at this week's P*skarteluhaaste is doodling and this is my creation :) Card is window card.

Kommentit

Milla sanoi…
Oi kun ihana!! Oikeasti aivan mieletön! Nuo ruusut on siis niin let's go kun olla voi! Raapustelutkin on tyylikkäät! (käykö tästä ilmi, että TYKKÄÄN!? ;) )
Taru Jehkonen sanoi…
aivan upea värimaailma- loisto toteutus... upea kertakaikkiaan!
Pitsihame sanoi…
Kivasti toteutettu kokonaisuus:)
Mervi sanoi…
Valtavan hieno ja tyylikäs;-))m
Katjuska sanoi…
ihan mahtis-upee!
Niina sanoi…
WAU! Tosi kiva kortti.
Kiva idea laittaa kukat syvennykseen. Ne kimaltavat tosi kauniisti.
ninarsku sanoi…
ihanaihanaihana! Värit on mahtavat ja ideakin upea!
Santtu sanoi…
Yksinkertaisen kaunis! :)
Todella upea kortti, tykkään kaikesta siinä :)
Piia T sanoi…
Wautsi Susa - tosi kiva idea!!! Ihanan raikas ja pirtsakka kortti!
Tiina sanoi…
Upea kortti. Aivan mielettömän hienot nuo pyöritellyt ja kimalteiset kukkaset.
maiju sanoi…
Upea kortti. Ruusut ovat kauniita ja värimaalma myös kaunis.
Paula | Pammu sanoi…
Oi, mii laik!! Ihan mielettömän upea kortti!! Ihana idea!
meiju151 sanoi…
Waude! Yksinkertaisen/täydellisen kaunis kortti!
Puuhis sanoi…
Mahtavat värit ja upeat ruusut!
anna sanoi…
ihan mahtava kortti <3
Maarit sanoi…
Vallan hauskanen kortti.
Erja sanoi…
Hyvin piirretty! Kerta kaikkiaan nappisuoritus ja valloittavan ihana kevätkortti!
-maiju- sanoi…
Tää on ihan uskomattoman ihana. Tykkään ihan satasella. Mitenkä nuo kukat on tehty?